table of contents
Pošaljite nam poruku

Za bilo koji dodatni savet na temu telekomunikacija, prenosa broja i slično, ne oklevajte da nas kontaktirate jer rado ćemo se odazvati pozivu.

Ako ste ikada vodili preduzeće koje direktno komunicira sa klijentima – bilo da se radi o prodaji, podršci ili zakazivanju – verovatno ste se suočili sa sledećim problemom: telefon zvoni stalno, mailovi se gomilaju, a korisnici postaju sve nestrpljiviji.

Tako je bilo i kod nas.

Imali smo dobar proizvod, odličan tim, ali nismo imali dovoljno resursa da odgovaramo na stotine upita dnevno. I ono što nas je najviše bolelo? Gubili smo postojeće klijente jer nismo stizali da im se posvetimo – a novi su odustajali jer nisu dobili odgovor na vreme.

Naš prelomni trenutak došao je kada je dugogodišnji klijent, poznat po strpljenju, napisao: “Volim vašu uslugu, ali ne mogu više da čekam 3 dana na odgovor. Prelazim kod konkurencije.”

Tada smo odlučili da angažujemo profesionalni call centar.

Šta je zapravo call centar?

U početku nismo ni znali tačno šta da očekujemo. Call centar nam je delovao kao nešto što koriste velike korporacije – banke, telekomi ili avio-kompanije. Međutim, brzo smo shvatili da je to rešenje prilagodljivo svima.

Call centar je mnogo više od prostora sa slušalicama i ekranima. To je tim obučenih agenata koji komuniciraju u ime vaše firme, koriste vašu terminologiju i prate vašu politiku komunikacije. Oni nisu “neko spolja” – postaju vaš prvi kontakt sa klijentom.

Naša tranzicija

Proces implementacije bio je iznenađujuće brz. Ringtel tim nas je vodio korak po korak: pripremili su skripte, povezali softver sa našim CRM sistemom, obučili agente i otvorili posebne linije.

U roku od nedelju dana, naš novi call centar je bio operativan – sa potpunom pokrivenošću poziva, e-mailova i chata. Klijenti nisu ni primetili promenu – osim što su konačno dobijali odgovore na vreme.

Rezultati? Više nego što smo očekivali

Već u prvom mesecu smo primetili konkretne promene:

  • Broj nerešenih upita smanjen za 85%

  • Prosečno vreme odgovora skraćeno sa 36 sati na 4 sata

  • Zadovoljstvo korisnika (mereno anketama) skočilo za 40%

  • Naš tim prodaje je imao više vremena za ključne kupce

  • I ono najneočekivanije – povećala se prodaja dodatnih usluga, jer su agenti vešto prepoznavali prilike za cross-sell i up-sell

Call centar nije bio samo “vatrogasna jedinica” za korisničku podršku – postao je prodajni alat, zaštitni zid naše reputacije i temelj skaliranja poslovanja.

Šta ako ste manja firma?

Možda mislite: “Mi smo mali, nemamo potrebu za call centrom.” Ali baš manja preduzeća često najviše gube kada nemaju strukturisanu podršku. Gubi se vreme, energija i – ono najvažnije – poverenje klijenata.

Profesionalni call centar se može prilagoditi i najmanjem timu. Možete angažovati 1 ili 2 agenta koji rade po potrebi, vikendom, tokom sezonskih gužvi ili u periodima kada vam treba “pojačanje”.

Danas, nakon više meseci saradnje, ne možemo zamisliti poslovanje bez call centra. On nije trošak – on je investicija koja se višestruko isplati.

Ako vam se čini da:

  • Klijenti čekaju predugo

  • Gubite prodaju jer ste previše zauzeti

  • Ili jednostavno želite da poboljšate imidž svoje firme

…onda je možda vreme da i vi razmislite o profesionalnom call centru.

Ulaganje u kvalitetan call centar donosi višestruku korist: povećano zadovoljstvo korisnika, veću efikasnost i bolju reputaciju vaše firme. Profesionalna komunikacija je osnova svakog uspeha.

Saznajte kako vam Ringtel može pomoći da unapredite korisničku podršku – posetite nas na ringtel.rs i otkrijte rešenja po meri vašeg poslovanja.